Problemer

Problemer?

Har du problemer med varer du har kjøpt hos oss, finner du veiledning her.
Gjør du ikke det, eller har andre spørsmål angående leverte varer, ta kontakt på e-post Petter@Trondheimvvs.no eller telefon : 92 87 96 00 ( mellom 07.00 - 17.00 )

 

 
  Retur/Support:
Har du varer som er defekte og innenfor garantitiden. Tar du bilde av produktet og legger ved kopi av bestillingen din.
NB! Fysisk skade dekkes ikke av garantien.
  Angrefrist:
Angrefristen er gyldig inntil 14 dager etter at varen er mottatt. Dette gjelder kun privatkjøp, ikke fimakjøp/næringskjøp. Ved bruk av angrefrist vil pengene for varens verdi betales ut på konto som må oppgis ved returregistrering. Du får automatisk returskjema ved bestilling av produkter til oss i Tvvs.no
  Firmakjøp:
Bytting av varer som er firmakjøp/næringskjøp kan kun foretas hvis varen er under 14 dager gammel og uåpnet/ubrukt. Vanlig retur metode benyttes. Som feilmelding skriv: varen ønskes kreditert og er uåpnet/ubrukt. Varen avvises dersom disse krav ikke overholdes.
 

Feillevering:
Hvis varen man mottar avviker fra pakkseddel/faktura, sender man en mail med ordrenummer og hva som er feil til Petter@Trondheimvvs.no
Dette vil da ordnes så raskt som mulig.

  Postskade:

Dersom din bestilling har blitt skadet under frakt finner du informasjon om hva du skal gjøre under.

Postnord:

Om varen er skadet under transport med Postnord, skal følgende gjøres.

  • Mottaker anmerker skade på sjåførens håndterminal/fraktbrev
  • Sikre dokumentasjon via foto (emballasje og varen).
  • Kontakt oss kundeservice straks. telefon 92 87 96 00 og få et referansenummer i saken
  • Kontakt deretter vårt kundersenter på mail Petter@Trondheimvvs.no
    Vår kundeservice vil da behandle din sak og få ordnet ny vare kostnadsfritt tilsendt deg.

Følgende informasjon må være med:

  • Bilder av skaden.
  • Ordrenummer.

 

La gods og emballasje være intakt inntil saken er avklart.


Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet / mottatt produktet.