Kategorier
Problemer
Problemer?
Har du problemer med varer du har kjøpt hos oss, finner du veiledning her.
Gjør du ikke det, eller har andre spørsmål angående leverte varer, ta kontakt på e-post Petter@Trondheimvvs.no eller telefon : 92 87 96 00 ( mellom 07.00 - 17.00 )
![]() |
|
Retur/Support: Har du varer som er defekte og innenfor garantitiden. Tar du bilde av produktet og legger ved kopi av bestillingen din. NB! Fysisk skade dekkes ikke av garantien. |
|
Angrefrist: Angrefristen er gyldig inntil 14 dager etter at varen er mottatt. Dette gjelder kun privatkjøp, ikke fimakjøp/næringskjøp. Ved bruk av angrefrist vil pengene for varens verdi betales ut på konto som må oppgis ved returregistrering. Du får automatisk returskjema ved bestilling av produkter til oss i Tvvs.no |
|
Firmakjøp: Bytting av varer som er firmakjøp/næringskjøp kan kun foretas hvis varen er under 14 dager gammel og uåpnet/ubrukt. Vanlig retur metode benyttes. Som feilmelding skriv: varen ønskes kreditert og er uåpnet/ubrukt. Varen avvises dersom disse krav ikke overholdes. |
|
Feillevering: |
|
Postskade: Dersom din bestilling har blitt skadet under frakt finner du informasjon om hva du skal gjøre under. Postnord: Om varen er skadet under transport med Postnord, skal følgende gjøres.
Følgende informasjon må være med:
La gods og emballasje være intakt inntil saken er avklart. Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng til når du har hentet / mottatt produktet. |